maneater

Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Återbesök

Av Sara Beermann - 19 februari 2013 16:01

Igår var en bra dag! Vi var på återbesök på Solstaden, det har redan gått 4 veckor! Allt såg bra ut och vi röntgade för att se hur det såg ut och Jörgen blev jättenöjd för det var nästan helt läkt! Han trodde även att hon kommer kunna göra allt precis som en "frisk" hund, utan begränsningar!! :D Så om 2-3 veckor ska vi operera höger knä, de skulle även ringa mig om det dök upp nån tid tidigare än den vi bokar. Så jag kände hur gött det är att det har gått bra, då är det bara att hoppas att det går lika snabbt med nästa. 45,5 kg väger hon nu så lite mer än förra veckan. Jag är jätteglad att hon är så duktig och snäll min tjej <3 Hon var lite busig för en vecka sen och skutta runt i snön vilket resulterade i att hon blev blockhalt på högerbenet istället, men de var inget att stressa upp sig för utan bara ta de lite lugnare.

Nu när jag börjar bli frisk ska vi boka simtid igen :) Längtar till våren och sommaren då allt detta är värt det när hon springer lös i skogen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Beermann - 6 juni 2013 23:49

Har tittat igenom bloggen nu och jag blir lite lätt illamående när jag ser hur smal och hemsk hon såg ut. Minns hur ont hon såg ut att ha också :( Nu när det är över ångrar jag inte en sekund för den glädjen och rörelsefriheten hon har bara efter 3 m...

Av Sara Beermann - 26 april 2013 10:49

Igår åkte jag ut i skogen vid halv tio och la årets första spår. Det blev långt och i jobbig terräng för att se vad hon gick för den lilla bruden :) Hon visste direkt vad det var som väntade så hon började bra men fick starta om 7 (!!!) gånger för ho...

Av Sara Beermann - 17 april 2013 21:43


Nu är hon förhoppningsvis slutknarkad min lilla vovve =) Vi får se om hon stelnar till eller blir svullen, men imorse fick hon preliminärt den sista tabletten :) Hon var och simmade igår och sen har jag börjat ha henne i flexikoppel för att hon ska k...

Av Sara Beermann - 8 april 2013 15:49

Idag var vi på ett återbesök. Hon vägde nu 47 kg!! Wohoo! Så de går åt rätt håll. Han kände och böjde och vi fick skritta fram och tillbaka , det såg bra ut men hon var lite stel i reaktionerna. Som var normalt. Jag var även på massage med henne förr...

Av Sara Beermann - 26 mars 2013 20:01


  Det gick väldigt bra på akupunkturen idag, hon var glad att komma dit och var inte alls så orolig som hon var sist. Visst märks det att det är några punkter i länden som är ömma, men det är ju inte heller konstigt när hon går annorlunda med baken ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards